Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Gemensam indiegamede.se BIO - Star Wars VII i götet?

Lightbulb Gemensam indiegamede.se BIO - Star Wars VII i götet?

Vi är några av oss här på forumet som brukar gå och se bio tillsamans i göteborg några gånger / år. Men jag tänkte att det kunde vara kul ifall vi kunde bli ett litet större gäng med spelutvecklingsintresserade som kunde gå tillsammans, och sen hänga någonstans efteråt och bekanta oss lite mer.

Vad tycker folket om denna idé?
    Co-Founder of Matriarch Entertainment

Bra idé. Är rätt upptagen premiärveckan och över julen, men jag hakar gärna på en annan gång.

Ar i Goteborg mellan 14 och 27 Nov, ser garna en film da, ifall det gar nagot bra.

Låter som en bra idé.

Vad föredrar folket, 3D eller 2D Bio?
    Vilket som fungerar för mig.

Vad i, bor alla stammisar här på Sveriges framsida?

Jag bor i Borås, så buss till götet tar en ca 55 minuter för bio. Ett litet tipps är ju att titta på "Location: " under våra avatars

Har tyckt det varit mestadels stockholmsträffar tidigare.

2D > 3D

Citat Ursprungligen postat av SolarStrings Visa inlägg
    Jag bor i Borås, så buss till götet tar en ca 55 minuter för bio. Ett litet tipps är ju att titta på "Location: " under våra avatars
    Jo, det står ju där. Hidden in plain sight. Det blev bara så uppenbart helt plötsligt.

(Sen borde jag kanske jag erkänna att min svenska geografi är urusel. Jag trodde Borås låg i Mälardalen. ^.^;;

Citat Ursprungligen postat av Kristoffer Visa inlägg
    Har tyckt det varit mestadels stockholmsträffar tidigare.
    Det var länge sedan jag sist stötte på någon från härifrån IRL i Stockohlm. Indie Game Dungeon finns ju, men jag vet inte med mig att så många härifrån hänger där.

Vi får enas om att det händer för lite indiegamedev-relaterat i båda städerna. xD

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •