Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Musiker och ljudtekniker söker en liten grupp!

Musik Musiker och ljudtekniker söker en liten grupp!

Tjena! Som det står i rubriken så är jag musiker och skulle vilja göra musik till små flash spel till mysiga indie spel. Jag gör allt från metal till bitmusik och teatermusik. kan också spela in ljudspår för eventuella röstinspelningar!

Jag söker en grupp med schysta människor med roliga konversationer. jag vill fatta mig kort så jag kan berätta mer vid intresse.

Om ni är intresserade kan ni höra av er här på IndieGameDev eller på min mail: HarleyGlitch@hotmail.com

Mvh HG
    Senast redigerat av HarleyGlitch den 2015-10-21 klockan 21:55. Anledning: Uppdaterade ämnesbeskrivningen

Välkommen till forumet HarleyGlitch!

Låter intressant!
    Har du någon soundcould eller liknande så att vi kan få höra lite av det du producerat tidigare?
    Mvh
    Johan
    Co-Founder of Matriarch Entertainment

Skulle vara bra om man fick höra något av det du gjort

Är eventuellt intresserad för ett arkad spel som jag jobbar med nu :3

absolut! Ska fixa en Soundcloud direkt!

Administrator TheSpaceMans avatar
    Reg.datum
    maj 2012
    Blog Entries
    1
    Om mitt projekt tar fart är du fri att bidra, bara det att jag släpper allt mitt material fritt på nätet just nu.
    En central github repos där jag har alla mina gm projekt och resurser.

7. 2015-11-07, 20:54

Citat Ursprungligen postat av TheSpaceMan Visa inlägg
    Om mitt projekt tar fart är du fri att bidra, bara det att jag släpper allt mitt material fritt på nätet just nu.
    En central github repos där jag har alla mina gm projekt och resurser.
    Absolut! släng iväg ett mail till mig om ditt arbete så kan vi snacka mer!

Hmmm, inte illa. Om det inte vore för inslagen av "dubstep", skulle det påminna en del om soundtracket till Bionic Commando: Rearmed, vilket är grymt.

Citat Ursprungligen postat av Kristoffer Visa inlägg
    Hmmm, inte illa. Om det inte vore för inslagen av "dubstep", skulle det påminna en del om soundtracket till Bionic Commando: Rearmed, vilket är grymt.
    Tack så mycket! vill inte riktigt kalla det dubstep men jag förstår vad du menar! Det var rätt likt faktiskt

wow! Riktigt nice! Tycker om att du har gjort en stor mängd av variationer. Älskar det atmosfäriska <3

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •