Tycker ni om att skapa spel- är fantasy intressant- vill ni kämpa mot ett möjligt mål?

Som ledaren av vår lilla tajta grupp är det mitt ansvar att finna nyckelmedlemmar som saknas för att mina kamrater skall kunna genomföra projektets mål.
I främsta laget söker vi personer som kan använda sig utav Unity - animationer, texsturskapare eller varför inte någon som är bra på att skapa musik/bilder?
Vi har ett inofficiellt samarbeta med en spelutvecklare i England, som har assisterat med morötter och framtidsmöjligheter inför lyckat start av projektet.
Det vi absolut skulle uppskatta vore en till trollkarl - vår enslige geni till programmerare bär en ganska tung börda på egen hand och skulle uppskatta någon som assisterar honom.

Intressant.. men vad handlar detta om?
Svar: RTS spel i en fictional fantasyvärld som jag personligen skapat ett presentationsdokument för.

Vad målet med projektet?
Svar: Före sommaren siktar vi på att ha ett färdigt demo för 4 spelare i ett 2v2 slag att presentera tillsammans med mitt färdiga fördjupande dokument till spelutvecklaren i England.

Framtidsmöjligheter...
Svar: Att få arbeta med ett tajt team som i sin tur kommer samarbeta officiellt med spelutvecklaren i england = stabilt ekonomiskt stöd i löfte om att utföra projekt för dem med deadlines.

Hur illa behöver ni mig?
Svar: Det är en bekvämlighet att få tag på arbetskamrater inom Sverige, men inget måste. Kommer vi inte överens är ni inte oersättlig då vi har blivit lovade assistans med att fylla luckorna med medarbetare från spelutvecklaren i England om de tycker om vårat demo, vilket inte måste ha något annat än basics of all basics som enbart behöver presentera vår gamedesign på ett förståeligt sätt för att få godkännande.

Så...

I slutändan handlar det om passion och intresset att få arbeta med spelutveckling med ett team där projektledaren kommer visa stor entusiasm för arbetets utveckling och slutförande. Jag låter ingen i teamet glömmas bort och är öppen för förslag men samtidigt så måste en gräns dras eftersom vi alla ändå har våra egna planer och arbetsuppgifter att omhänderta på vårat egna vis. Våra åldrar varierar från 23 upp till 27. Så oroa dig inte om du är i medelåldern eller över - vi uppskattar erfarna personer lika mycket som unga entusiaster!

Vid intresse kan du kontakta mig och så talar vi på skype vid bästa tillfälle och tar reda på om detta team är din framtid!
Vi finns för nuvarande i Sundsvall - men i all ärlighet vet vi inte vart slutdestination kan vara för eventuellt kontor när sommaren är över.

MvH
Viktor